Зателефонувати +380932234868

Закрити (x)

Це історія про дівчинку, яка шукала свою красу. Вона любила своє волосся, воно було її прикрасою і виразом. Вона хотіла, щоб воно завжди було ідеальним, тому вона часто змінювала його колір і форму, пробувала різні засоби та процедури, слухала багато порад від тих, хто обіцяв зробити її волосся кращим. Але Вона не знала, що це було шкідливо для неї. Вона не знала, що Вона забувала про найголовніше – про здоров'я шкіри голови, від якого залежить якість волосся. Вона не знала, що завдавала собі більше шкоди, ніж користі.

Хто ж були ці люди, які давали їй поради? Це були б'юті-блогери, які говорили все, що завгодно за гроші, рекламуючи ті продукти, за які їм платять, а не ті, які справді гарні. Це були перукарі, які рекомендували будь-яку косметику, що стоїть на полицях їхніх салонів, а не ту, яка була потрібна клієнту, виходячи з його індивідуальних особливостей. Це були колористи, які не бажали витрачатися на якісну косметику, аргументуючи тим, що все воно однакове, і головне - це колір волосся. Це були ті, хто не дбав про здоров'я шкіри голови та волосся, а лише про їх зовнішній вигляд. Це були ті, хто не розумів, що краса – це не лише те, що видно, а й те, що відчувається.

Одного разу Вона побачила, що її волосся стало жахливим. Воно втратило свій блиск, силу, об'єм, воно стало тонким, ламким, сухим, воно стало випадати і швидко жирнішати, у неї з'явилася лупа і подразнення шкіри голови. Вона була у розпачі, вона не знала, що робити. Вона зрозуміла, що Вона помилялася, що Вона слухала не тих людей, що Вона потребувала допомоги професіонала.

Вона звернулася до трихолога - лікаря, який спеціалізується на здоров'ї шкіри голови та волосся. Він пояснив їй, що одна з причина її проблем у тому, що вона погано очищувала шкіру голови. Жир, бруд та залишки косметики накопичувалися на поверхні шкіри голови, не даючи їй «дихати».

Другою проблемою виявилася величезна кількість незмивних засобів, які вона використовувала. Вони обтяжували та ламали її волосся, «з'їдаючи» бажаний об'єм і «поглинаючи» блиск.

Занадто часті та агресивні процедури, які вона робила регулярно, бо перукар так сказав, та ще й Світлана з Instagram підтвердила, пошкоджували структуру її волосся. Хороший дядько лікар дав їй рекомендації, як доглядати за шкірою голови та волоссям, які продукти використовувати і які уникати, як підібрати засоби, які підходять саме їй, враховуючи її індивідуальні особливості.

Вона послідувала його порадам і почала шукати ті продукти, які були створені для здоров'я шкіри голови та волосся. Вона знайшла їх, але в різних місцях, що було не дуже зручно – щось вона купила у клініці у свого рятівника, щось замовила в інтернеті, а на якісь продукти прийшлось чекати з-за кордону. Вона хотіла, щоб був один магазин, де вона могла б знайти все, що їй потрібно, де вона могла б отримати якісну консультацію, де вона могла б вибрати продукти, які були б натуральними, органічними, безпечними, екологічними, ефективними та найголовніше , не тестувалися б на тваринах, адже Вона так їх любить. Вона хотіла, щоб був магазин, який би дбав не тільки про її волосся, а й про її комфорт.

І вона вирішила створити такий магазин сама. Вона вирішила зробити його схожим на той, що вона бачила у своїй мрії. Вона вирішила назвати його Wispy, тому що це слово було для неї символом того, що Вона шукала та знайшла. Це слово було символом тонкості, легкості, ніжності, як волосся чи дим. Це слово було символом слабкості, тьмяності, невиразності, як усмішка чи погляд. Це слово було символом крихкості, минущості, ефемерності, як життя чи мрія. Це слово було для неї символом краси та догляду.

 

Так народився магазин Wispy. Так Вона реалізувала свою мрію. Так вона зробила світ красивішим і чистішим. Так Вона допомогла людям бути щасливими.

Ви почали бажати цей товар